Over snittet interessert i markedsføring og business? Lytt til Marked Mad.

SRF har lansert sin egen podkast Market Mad, hvor Ina intervjuer spennende og særs flinke folk på sin vei.

Første gjest er adm. dir. ved Litteraturhuset i Oslo, Susanne Kaluza, kanskje bedre kjent som debattant, redaktør og journalist.

I denne episoden av podkasten MARKET MAD gir hun oss sin tre-trinns rakett for å lykkes med mangfold på arbeidsplassen. Forskning viser nemlig at det er mer lønnsomt med ulike folk i samspill enn en gjeng med samme alder, bakgrunn og utdanning. Like barn leker gjerne bra, men skaper ikke størst lønnsomhet, viser det seg.

Susanne snakker forsknings- og erfaringsbasert. Hun har tidligere blant annet også jobbet som CEO i SHE, redaktør i Egmont Publishing, rådgiver i Trigger Kaluza, journalist i Dagbladet Magasinet og gitt ut tre bøker på Aschehoug og Forlaget Press. Hun er blant annet kåret til en av landets 10 største ledertalenter av E24, Årets Meningsbærende Redaktør av Redaktørforeningen, Årets Kvinnelige Medieledertalent av Medienettverket og en av landets 100 mektigste kvinner av Kapital.

MARKET MAD er basert på Robin Hood-prinsippet: stjeler kunnskap fra de flinkeste og deler med alle!

MARKET MAD er laget for deg som er interessert i markedsføring, business, ledelse og forretningsutvikling. Ingen episode er lik. Ny gjest hver gang. Ina er like ufiltrert som vanlig. Gjestene er foredragsholdere fra SRFs kurs og konferanser, eller andre næringslivsfolk som har spennende spisskompetanse eller erfaring! Spill gjerne inn forslag til gode hoder du mener vi bør ha som gjest i podkasten (ina@brandity.no)

Podkasten finner du i dine vanlige kanaler: iPhone/Mac eller Spotify
Pod-produsent: Mainstream

Market_mad_Susanne_Kaluza.jpg