tilbake til Cases

Brann

HVORDAN OPPFATTES BRANN NÅR DE SUGER I OBOS-LIGAEN?

Ingenting er deiligere enn å ha målt sitt image når det er på bunnivå - særlig når man gjenoppstår i tippeligaen. Ingenting tåler motgang bedre enn en sterk merkevare. Og ingenting kan se ut til å svekke lidenskapen for Brann. Branns merkeassosiasjoner er kartlagt gjennom Brandmap på den svarteste dagen, og i dager fylt med gledesrus. Det vi fant uansett divisjon er at gullet é heme hele tiden. Det sitter på tribunen! Omfavn ditt publikum, Brann! 

Hvordan kan vi rekruttere nye supportere blant barn og unge? 

Da må først og fremst barn synes det er gøy på kamp! Og hva motiverer en femåring, eller tolvåring, som ikke er særlig begeistret i å sitte i ro, og ikke alltid er sikker på hvem de heier på til enhver tid? Kundereise i familien på kamp - sett gjennom øynene til barn og deres foreldre - åpnet opp en helt ny verden av muligheter og ettertanke for Brann. Gullungene på tribunen skal få en helt ny opplevelse i tiden som kommer:

Resultat? Salget av barne-partoutkort har økt med 51 %!

 foto: brann.no

foto: brann.no